Friday, June 28, 2013

Pesta buku perlis


Assalam...semalam jalan-jalan di pesta buku perlis..dan berjumpa macam-macam benda..rasanya macam semua nk grab ..aduh sabo ajela tula... sy pantang nampak buku n novel , buku ilmiah dan lain-lain..
tapi sy terhenti di satu gerai tu lama sungguh..kn dengar n dengar..aduh..

citernya memula menapak masuk ke perkarangan pesta buku ni dah kn tarik masuk gerai ni..gerai apa tu?
ni hah gerai/booth LEARN ENGLISH WITH NODDY..ada sapa-sapa pernah dgr..ada yang dah cuba lum how ur children now..ok x? bagus x...?

mulanya macam nk ignore je apa yang salesman tu ckp tp aduh dgr jela ..mmg minat n suka tapi aduh harganya...x tahan tu..huhuhu..ntah macam mana saya buat keputusan nya semalam....sy jadi amik..
oh my god ..hope berbaloi tuk pendidikan anak-anak saya..huhu..
sapa yang dah guna sistem ni cer bg feedback ckit...


Tengok pada buku mmg menarik apatah lagi tgk cd nya..berwarna-warni gambar-gambarnya..mengingatkan anak-anak saya mmg suka tgk kartun n suka mengikut apa yang kartun tu buat sy jadi terpikir akan keadaan ni.better diaorg tgk kartun yg leh ajar diaorg benda yg baik n disamping blajar english...so tula sbb pertama sy jadi amik set ni.. :) 

Harapan.. agar saya kuat tuk anak-anak saya... :)



##.. sesapa yang dah cuba sila bg komen n feedback here..sbb xmo rasa serba salah ni..huhu











No comments: